Känner mig som hemma!

Efter 1,5 år har Q och jag fått ett träningspass av Ia igen och det gick super bra.
Första delen av passet gick åt att få mina slutor att fungera, jag har nämnligen undvikit dem eftersom jag på nått vis får Q att galoppera bara. mitten delen gick åt bytena ALLA rena men vi finslipade på dem lite bara och la också in 4or på långsidan för att få lite mer lyft i vänster,höger bytet sen tog vi sista kvarten till samlingen i galoppen har ju en förmåga att rida honom lite för fort framåt.

I morgon blir det nya tag med en liten kystering på kandaret. Sedan har vi också bokat in en träningshelg med Ia 22-23 så nästa helg kommer bli toppen.

Kram Issa!!

Kommentarer
Postat av: e-m

Jamen hur gick det då...dag 2?

Hur gick det efter justeringen på kandaret?

2011-01-15 @ 02:10:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback