Min prins..

Mycket har hänt sen jag bloggade sist nu :)

Helgen som var tävlade vi uppe i Härnösand där årets Distriktsmästerskap gick av stapeln.

Dag 1 kändes Qu riktigt fin, vi hade några missar mest tekniska misstag. Tycker själv att vissa moment var lite väl hårda bedömda men är ändå jätte nöjd med resultatet 63,23% och första utanför plasering alltså 3a.

Låg efter första dagen 2a i DMet och ville verkligen jobba upp procenten lite till dag 2. Qu var ännu finare dag 2 och glänste till lite extra på banan två skit missar så klart på kofficient men protokollet visade 67,61% och seger.

Där med är vi numera Distriktsmästare 2011 för seniorer mitt första senior mästerskap och Qus alldra första mästerskap någonsin.

Vi har också tränat i veckan fokusetat på MSV B5 som vi ska debutera nästa helg. Qu är i riktigt fin form nu vilket känns jätte skoj.

Han har också klättrat i rankingen för dressyrhästar födda 2003 min lilla prins..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback