Träning...

Nu har jag varit snål med uppdateringen igen..

Fredag och lördag var Sonny uppe och höll träningar, red på vår egen bana och det känndes verkligen mycket bättre att rida på det underlaget än på Timrå. Träningen var lite annorlunda än de vi är vana vid men oj så mycket nyttigt vi fick träna på.. Sonny fick verkligen fram det där jag har sökt efter. Kommer att lägga upp ett video klipp så fort jag får lite extra tid över..

Söndag var jag och tävlade utbildnings hästen jag har så Qu fick vila och igår var det bara en mjukdag eftersom vi har Ia träning nu idag och i morgon..

På fredag är det dacks för meeting igen denna gång åker vi till Södra Umeå rider en msv B per dag där uppe. Blir första utomhus tävlingen för säsongen vilket jag är lite nervös för. Qu gillar ju inte ute banor. Men vi får tänka träning han måste ju få rutin..

Upptaterar i morgon om hur Ia träningen gått..

Kommentarer
Postat av: E-M

Åh gaasch ...vad tråkigt det blir för mig i helgen då rå...du tar väl inte med dig Bert? Lämmna Bertan hemma ...Men Lycka till i helgen då rå!

2011-05-25 @ 00:34:41
Postat av: Issa

E-M SV: Nej, hon hade ju dragit på sig hela stall tjänst görat hon så hon blir kvar hos dig med negern :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback