Seger men en jätte fin känsla..

Efter all nervositet i natt över om pappa skulle komma i tid med kandaret fick jag upp det till Umeå till slut.
Red idag fram 40 min, 20 min uppvärmning och 20min till att få honom lite luftig. Dock fick jag lägga ner lite mer tid till att få honom avspänd och lugn. Väl inne på banan taggade han till på de där speciella sättet som bara får en som ryttare att le. Trav programmet var jätte fint dock skulle man vilja höja koefficienterna ett poäng till. Galoppen blir lite svår för mig när han skuter på jag vill så gärna lägga i handbromsen då. Men det är ju såklar erfarenhet som krävs för att jag måste kunna lära mig att hantera hans energi..
Ritten slutade med seger på 66,12%

I morgon rider vi msv b5


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback