Lag tävlingar..

Vad tycker ni som läser om lag tävlingar?
Jag tycker att det är skit roligt med dessa och framför allt om man kan tillsammans försöka få lite uppladdning tillsammans.
Tyvärr så finns det i vårt distrikt Mittsvenska nästan aldrig en full omgång vilket gör att det till varje säsång blir inställt.  2009 åkte jag tillsammans med Ingela Andersson och Gunilla Nylander till Vallentuna och representerade Mittsvenska i lag SM vilket var skit kul. Det är något jag skulle vilja göra igen. Kanske är det någon som skulle vilja satsa dit med mig till nästa år? Hör gärna av er i så fall.!


Kommentarer
Postat av: Mia

Det vore jätte roligt. Och självklart är det okej att du publicerar bilderna :) Du får göra precis vad du vill av dom ;)

Postat av: Jessica Sjölén

Hej Issa!



Ramlade precis in på din blogg och självklart borde mittsvenska satsa på Lag-SM nästa år! Vi är ju i alla fall några stycken som rider georg/intermediare här uppe nu och jag är absolut på en sm-satsning!! Man skulle ju kunna höra av sig till de andra och kolla om de är intresserade? :)



/Jessica & Ragazzi

Svar: Hej! Absolut vi borde ta tag i det ganska snart så vi blir ett gäng som kan satsa tillsammans :) Grattis till framgångarna i helgen också :)
Isabelle

2012-08-23 @ 10:36:50
Postat av: Jessica

vet du hur man anmäler och så? Och när sista anmälningsdatum är? Har ingen koll alls på hur det går till! :o

Vi kan ju höra av oss till alla ryttare som tävlar lägst msv A och se om de är intresserade :)

Svar: Nu har de ju gått iår men vi måste hålla utkik för det blir snabbt fullt :)Absolut jag har redan pratat med Mia och Fia från Härnösand och de är intresserade av lite träffar och kanske att man åker iväg tillsammans och tränar för någon. Men vi skulle dra ihop många fler så vi blir som en satsning och kanske leta lite sponsorer tillsammans :)
Isabelle

2012-09-20 @ 16:00:26
Postat av: Jessica

Det låter bra ^^ Kanske Ingela Andersson är intresserad igen? Och Linnea Lidholm? Finns det några fler? 8) *står still i hjärnan*

Svar: Det finns väll igentigen hur många som hellst Marita Lund, Viktor Wasell (tror jag han heter om han tävlar för mittsvensk klubb än) Karin Persson Östersund, Gunilla Isaksson, Gunilla Petterson, Listan kan bli lång :) Man kanske skulle lägga ut en intresseanmälan på förbundets hemsida?
Isabelle

2012-09-24 @ 13:33:31
Postat av: Jessica

Ja det vore smart! Jag har pratat med Linnea och hon är intresserad av att vara med :)

2012-10-04 @ 12:07:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback