Flyinge resan..

På tisdag lastar vi Qu för ett litet träningsläger nere på Flyinge. Vi kommer på tisdag att köra ner till Örebro, övernatta där och sedan åka vidare till skåne på onsdag. Sedan tränar vi torsdag, fredag, lördag och söndag för Bo Jenå. På söndag åker vi sedan hemöver med stopp i Örebro igen. Tänkre jag skulle föra en liten resedagbok med bilder för MIN egenskull.

Visst får ni snacka skit om detta jag har redan hört det ryktas. MEN Bosse tycker jag fungerade jätte bra för mig och Qu och vem tackar inte nej till erbjudandet att få träna för honom? Han är ju ändå Sveriges Förbundskapten.!

Efter denna fantastiska helg kommer det vara två intensiva veckor med tävling och andra roligheter. Plus att det kommer komma en till häst till stallet.


Kommentarer
Postat av: matilda

Jag tycker det är så jävla roligt för er att ni ska åka iväg dit ner :D vore kul om du ville lägga upp lite bilder och berätta om träningarna sen :)

Postat av: Mia

Gud vad kul :D lyllos :D hoppas på massa dokumentation :D

2012-03-24 @ 14:40:46
URL: http://Mwdressage.se
Postat av: Felicia

Jäklar vad kul!!:)

2012-03-25 @ 19:37:07
Postat av: Camilla Karström

Shit vad kul, blir inte alls avis, nääädå ;o)



Ska bli spännande att höra allt eftersom. Ha så kul därnere!

2012-03-26 @ 08:24:17
URL: http://ajpis.webs.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback