Nu är vi halvvägs..

Nu har vi landat i Örebro. Sover här inatt och fortsätter ner mot Skåne och flyinge i morgon. Vi planerar att vara framme vid 4 så vi åker rätt tidigt härifrån i morgon.

Dagen idag innan vi kom iväg var rätt intensiv. Började med att kliva upp strax efter 6 för att släppa ut hästarna och mocka 3 boxar. Fixade mat åt två samt packade Qus mat inför resan. 
Sedan kom ett lass singel som jag beställt. La lite framför stalldörren för att se om det vill sig ligga kvar. Efter de tog jag ut Qu på en sväng bort till ridhuset för ett lösgörande men som vanligt när jag planerar för ridhuset är det upptaget fastän att det ska vara ledigt så jag fick nöja mig med att jobba på parkeringen lite. Sedan hem och packa i ordning och få i mig lite lunch innan passet för IA med lilla Ladie vid 12,45. Tösen skötte sig så himla bra. Ska nu träna på att få galoppfattningarna ännu finare samt att få henne orka galoppera inne i lite trängre utrymme.

När passet för Ia var över skyndade vi oss hem för att sedan på börja Flyinge resan.. Så nu är vi halvvägs på plats.

Uppdatering föjler..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback