Äntligen fredag..

Äntligen fredag och snart två dagars ledighet.. Helgen kommer dock inte vara särskillt lugn. Jag kommer ha fullt upp.

O Vår städa stallet
O Slå upp en till box
O Hämta mina saker från lägenheten
O Löshoppa Ladie
O Packa inför nästa vecka (flyinge resan)

Sedan har jag ju förståss de dagliga sysslorna med.

Vi har även fått en ny stall kompis, Nisse.
Nisse el Missen som han igentligen heter men jag döpte om honom är en 13 årig katt som ska flytta in hos oss, om han vill vara kvar så att säga. Hans matte har blivit sjuk och har inte längre möjlighet att ta hand om honom så jag tog med mig honom till stallet. Kommer lägga upp en bild på honom efter helgen här..

Nu ska jag jobba vidare här, slutar 14,30. Ska trimma Qusen ute på vägarna idag tänkte jag..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback