Segersta..

Idag vankas bil åkning till Sigtuna för helgs tävling.. Det är Segersta som är arrangörer denna och och det är Nationell nivå. Funderade lite nu på morgonen när jag mockade att det är nog Quattros och min största tävling..
Vi kommer i morgon att rida två klasser för att jag förhoppningsvis ska kunna få Quattro lite avspänd inne på banan..
Då blir det FEI Inl. program Msv B (J) och FEI Prix S:t Georg. Sedan på söndag är det en klass och FEI Inl. program Msv A (UR). För oss blir det också två nya program men de tror jag bara är bra.
 
Planen idag blir då att jobba till 12 och sedan bränna hem för att rida och duscha av Quattro och såklart packa in de sista i bilen.. Vi ska försöka rulla söderut vid halv 3 3 nånting..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback