Ändrade planer..

Hade lagt upp ett schema över hur jag skulle förbereda oss inför helgens tävling i Umeå.
Men jag hoppas att jag får bättre resultat utav detta.
Planen från början var att rida mån,tis,ons vila tors och sedan rida fre tävla lör,sön.
Men i stället blir det rida mån, tis vila ons, "tävlings rida" tors, rida fredag lugnt tävla lördag och söndag.
 
Med tävlings rida tänkte jag att jag i morgon gå bort till ridstadion på förmiddagen och så lägga upp ridningen på det sätt jag vill lägga upp helgens starter alltså men tänkt framridning och avsluta med att rida igenom programmet.
Fick denna idéen av min kompis Lotta, jag hoppas att jag får ut det jag vill och att upplägget fungerar.
 
Startade också upp min dator idag för första gången på flera månader och hittade en massa gamla bilder..
Detta är Quattro sommaren 2009 när han startar sin typ andra eller tredje start..

Kommentarer
Postat av: Charlotta Lundblad

ÅH issa vad gullig du är! <3 det är faktiskt riktigt bra att tävlingsrida hemma!! ska bli kul att träffas i sundsvall!! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback