Avsutten träff med hoppgänget!

Ikväll har vi en avsutten träff med hoppgänget har fått några frågor jag ska tänka på..
 
*Vad har JAG för mål i år?
*Vad har JAG för mål om 3år?
*Vilka är MINA starka sidor?
*Vilka är MINA svaga sidor?
*Vilka är Hästens starka sidor?
*Vilka är Hästens svaga sidor?
*Omvärldsanalys/Mina tränings och tävlings förutsättningar (tex tränings möjligheter, tränare, skjuts, ekonomisk, utrustning osv.)
*Vad gör så att jag lyckas med det jag vill?
*Vad är mitt största hinder?
*VAD HAR JAG FÖR MOTTO?!?
 
De är svårt tycker jag att berätta om sina starka sidor kanske för att man är självkritisk jag vet inte...
Jag har iaf skrivit ner vad jag har för idéer med året och mina mål.. Tycker detta är jätte bra av Maggan att samla alla de kan jag sakna med dressyren vi är ju i och för sig kanske mer en ensam sport eftersom att vi tränar själva och håller på med en bedömningssport vilket kanske gör att avundsjukan är större i dressyren jag vet inte..
 
Hur känner ni andra har ni bra kontakt med era tränare så ni kanske har lite "utvecklindssamtal" på egen hand?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback