Jag kör klump inlägg numera..

Förlåt återigen för dålig uppdatering.. Helgerna blir lite så tyvärr..
 
Utvärdering av förra veckan då kanske..
 
Träningen för Ia gick jättebra vi red igenom programmen till Umeå som är nu till helgen och finslipade lite tekniskt.
På torsdagen nere i Edsbyn visade Quattro att han fattat poängen lite sedan sist vilket känns jätte bra nu ska vi små träna lite på de till nästa tillfälle i mars.
 
Hoppträningen på fredagen var skit kul!! Jag gillar verkligen Maggans träningar, på nått vis får hon alltid till övningar som man behöver alltså att det känns som varje lektion är utpassad för oss fast de så klar inte är det.. Vad jag vet iaf.
Men i hur som hellst Maggan fick mig och Quattro att hopp 1,20!!! Jag ska se till att få ut den filmen här så ni får se den finns på min facebook annars, jag kan inte sluta titta på den nästan.
 
Helgen har varit lugn för honom han vilade i lördags och reds ut på söndagen..
 
Denna bild är från när jag gjorde min korta hoppkariärr på typ två månader med hästen Aramis.

Kommentarer
Postat av: Marie

Åhh fina Aramis :). Ni var så duktiga tillsammans :)!

2013-03-02 @ 20:20:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback