Häst folk måste vara tokig!!

 
Min sambo sa till mig igår när jag skulle ut med Ladie, är det en världsklassig häst du har eller? Nej?? svara jag snabbt.. -Men Issa de är 22 grader kallt och du ska rida nå borde hon kunna vila?..
 
Jo visseligen hade hon kunna göra de men jag vill följa mina planeringar och vi har ju faktiskt skritt avstånd till uppvärmt ridhus..
Men han har ju sant om man tänker till hur många skulle ge sig ut i mer än minus 20 grader och åka typ längdskidor för att röra på sig.?
 
Iallafall var Ladie jätte duktig i ridhuset, Emilia red henne och jag red från backen. Det är verkligen kul att se hur L utvecklas nu för det händer så mycket varje gång nu.
 
Quattro fick vila igår eftersom han har gick rätt hårt förra veckan men idag blir det ett jogging pass i ridhuset med honom och Ladie med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback