Sumering av helgen!

Sumering.
Dag ett kan jag själv ta på mig ganska mycket. Framridningen blev alldeles för kort och han var väldigt spänd vilket ger många tekniska missar.
 
Igår bestämde jag míg för att sitta till häst lite över en timme innan min starttid för att verkligen i lugn och ro kunna rida fram honom på bästa sätt. Han var i och med det mycke bättre på hjälperna men blev ändå lite spänd inne på banan.
Vi får träna vidare och verkligen träna på att tävla för att öka resultatet ytterligare..
Vi ligger iaf på 70% i traven fast att den inte är helt perfekt. De är väll Okej?  
 

Kommentarer
Postat av: Yvonne

Fiina killen! :D Ja Du med förståss!! :)

2013-03-04 @ 20:00:15
Postat av: J.L

Tycker i alla fall att ni var duktiga :) Jag ska stötta dig så gott jag bara kan och så länge du vill!

2013-03-04 @ 22:14:28
Postat av: helena "stolt uppfödare åt q o ladie"

Bra nog laddad!!


2013-03-04 @ 22:22:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback