070820 // 449

Sitter juh inte vid datorn så mycket nu de är väll därför man inte skriver heller .. men men har iaff ångrat mig att jag inte flyttade i torsdas men de är juh mitt eget fel så jag får väll skylla mig själv...
så var ja å tävla i går i edsbyn vann lätt a5 an å kom 7a tror ja i msv b 3 an tanten skötte sig jätte bra men de är jag som slarvar ..
I dag ska ja vara med min christian :D har jobbar juh inte nu så nu får ja honom heeelt för mig själv :p ;p på freda bör de av till övik med norrlands mästerskapen de blir ja mamma å kanske christian som åker ska bli så könt å bo på hotell ^^

saknar min Lotta :( har inte träffat henne på hela sommarn å nästan inte pratat med henne heller :/ men om en vecka börjar skolan igen å lotta kommer hem :D kommer bli lite tomt när inte malin är där men man får vänja sig.. nej nu skriver ja inge mer !

christian sillwer du är underbar-v-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback