hatar sjuka hästar....

klev upp tidigt idag hade morgonfodingen som nästan alla andra dagar :p red märtisen som var på så himla dåligt humör eftersom hon inte fick gå ut på engång men hon är så söt när hon blir så :p..
sen åkte jag hem och kikade lite på datorn så ringde min älskling mats mig och undrade om jag kunde komma bort till dom för att maries mamma hade ringt och sagt att masse bettedde sig konstigt och i red panik så är ju jag så snäll och nästan springer bort till dom de tog mig knappt en kvart att gå dit så ;) och när jag kommer runt hus knuten så står häst kräket bara i hörnet som han alltid gör och kikar runt.. gissa om jag blev less men jag kollade ändå om allt stod rätt till så kom mats hem för att han fick dåligt samvete över att jag var tvungen att gå tror jag :p hehe men så vi tog in honom och kollade honom en stund så när han kissade kom de typ som blod =( men efter mycke om men så kom distriktarn och kolla på honom hon uteslöt kolik och tog kissprov på honom så nu är de bara att vänta och se va provsvaren säger.. jäkla hästar som inte kan prata.... !!
men nu ska jag plugga lite körkorts teori för om 16 dagar ska jag skriva provet =) wiie..


Måste ochså kolla ..
är det någon som  har en säkerhetsväst att låna ut på söndag? är i akut behov av en =/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback