skoldagen och lite uf...

okej nu ska jag skriva ett ordentligt inlägg..
Klev upp vid sex i morse åkte till stallet för att släpa ut hästarna.. det känns att man gör de ofta för nu tar det knappt en kvart för mig och mamma att släpa ut dom.. =)
sen åkte vi och plockade upp johanna och sedan ner på stan.. så gick vi till skolan från parkeringhuset i regnet :p men de va inte så farligt :p
nu på morgonen har vi jobbat med uf vi fick ett litet bakslag men nu böjar de gå framåt igen.. så nu skulle vi behöva sponsorer som kan hjälpa oss lite...

har nyss varit och ätit idag blev det mackaroneconcarne på skolan sådär i mina smaklökar men de gick ner.. just nu sitter jag i skolan och gör ingenting väntar mest på att vi ska börja nästa lektion som är samhälle de tråkigaste i skolan just nu...

igår pluggade jag lite teori gick sådär men de är juh så krångliga frågor...
så bokade jag biljetter till älskling med men vi får se om han kommer hem för han måste åka igen vid 4 på lördag =(

nu ska jag skicka lite bilder från helgen till johanna tjinng :D
None

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback