magsjuk?

Var på bio men Madde Rikard och Christian igår. Det blev Valkyria, kan inte säga att det var den bästa filmen jag sett men den var okej..


efter bion blev det irich, vi satt och pratade tills jag helt plötsligt fick så sjukt om i magen, de kom nästan som magknip men de var nästan värre.. så vi gick därifrån och jag körde hem madde och rikard men jag och christian kom inte så långt jag var tvungen att stanna och spydde som en dåre!! =/ vi åkte till nacksta och jag somnade rätt snabbt..

har precis vaknat och jag har lika ont i magen idag.. vad kan de vara?

men men blir jag piggare till kvällen så blir det nog hoppning men milton ikväll men vi får se =)

nu ska jag försöka sova bort magvärken..
cya!!

http://serrandershastar.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback