okända besökare..

ska alldeles strax gå och lägga mig men jag ville skriva lite om min dag först =)
har idag sprungit runt på södra berget och intervjuat folk typ snabb frågor :p roligt men man blev lite less efter ett tag faktiskt =/
efter de så åkte jag och johanna hem till henne så hn hjälpte mig med håret blev sjukt nöjd faktiskt =) Tack babe =)

imorgon hade vi planerat att vi skulle åka skoter med marie och mats med christians pappa vill inte att vi blir borta med skotern så vi kan inte följa med =( jag var så sjukt sugen på de där men allt jag verkligen vill göra faller aldrig in av någon anledning!! suck!!

kikade på statestiken idag på bloggen lite roligt att det är så många som kollar in den med roligare hade det varit om man visste vilka de var =)
därför får ni jätte gärna komentera och skriva en liten hälsning även om ni inte känner mig =)

nej nu ska jag sova är ledig i morgon men jag tänkte rida ut på märtisen å plugga i morgon så de blir gjort =)
 sov gott alla !! och glöm inte att komentera nu roligt om ni tipsar om något jag kan skriva om :D tihi


Kommentarer
Postat av: johanna

ja det var så lite så!=D

Postat av: Marie

Jag är här och kollar :) fast det vet du ju redan!! Synd att ni inte fick låna skotern, men vi kanske kan ut och åka skoter på lördag morgon istället?? Eller kanske imorgon kväll?? Om ni får låna den så istället?? Vi kan ju åka en stund bara imorgon kväll och åka till "vårat" ställe och grilla lite!! :) Nu är det dags att sova :) Kramizz

2009-01-30 @ 01:45:57
Postat av: Mia

Hej! Jag har också hittat hit :)

2009-01-30 @ 12:47:08
URL: http://knasboll999.blogg.se/
Postat av: jossan

självklart så läser jag också ;) så ofta jag kan!

2009-01-30 @ 22:56:12
Postat av: Anna

Hallå =) Jag är här och stampar runt ibland =)

2009-01-31 @ 13:20:16
URL: http://myentirelife.blogg.se/
Postat av: Sara

Och jag fràn italy !!! :)

2009-02-03 @ 16:09:33
URL: http://sarizzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback