skönt med ledig dag..

ledig dag idag från skolan så skönt =)
tränade märtisen i morse vilket gick så hilma bra lika så igår :D de är så otroligt roligt att rida nu =)
tänkte att jag skulle få upp en film på henne här hur hon går nu men jag tror att jag ska försöka filma med digitalkameran i helgen i stället den är enklare att lägga in på datorn :D

iaf efter träningen pratade jag och ia lite om olika klubbar och vad de kräver av sina ryttare nyttit att höra faktiskt =)
men sen när jag tränat klart så åkte min lilla toffel christian och köpte fika så fikade vi i stallet och sedan åkte vi hem och bytte om till lite finare kläder för att sedan åka en sväng på birsta =)
det blev en t-shirt var till oss, en ny tandborste till mig och lite sådana saker =)
så åt vi varsin kebabtallrik med på donatello eller va de heter sjukt god =) de la på fel sås så vi fick typ texmex men det var MYCKET godare än vitlöken vill jag lova =D tihi
sen nu hela kvällen har vi varit i sidsjön och åkt snowboard =) mysigt men man är nu sjukt trött i kroppen =/ lägger upp lite bilder där ifrån =)

nu ska jag åka hem till christian så jag kommer i säng någon gång =) ska upp på södra och vara typ eventsäljare i morgon =) en helmysdag bara jag och johanna =) tihi

visst de ja har också köpt hårfärg idag så jag räknar nu med att du ska färja mitt hår johanna sen tänkte jjag att du skulle få göra en sak till med men den karamellen suger jag på :p tihi

cya!!



ska kika en sak så jag använder din hemsida marie =) så får du lite reklam på köpet :p tihi
http://www.maastricht.se/

Kommentarer
Postat av: Marie

Vad roligt att du skrev i min gästbok!! tihi :) Jo du skulle visst ha varit med igår på ridturen :) haha då hade jag sluppit vara ensam om att vara pinsam :) Ja lika fin som Märtan är han nog inte :). Men han är iallafall mycket finare!! Nu får du ta dig i kragen och komma och rida nått!! Kram

Postat av: johanna

värsta mys!:D haha, tyckte speciellt om lillungen på första bilden!;) aarå!:) klart jag kan färga ditt hår ;D

2009-01-29 @ 00:05:23
URL: http://emmajohannaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback