till er som vet bättre än oss!!

skolan nu har precis ätit lunch gulach soppa blev det okej men godare mat finns det =)
nu på eftermiddan så ska vi åka till La reklam och kolla på tröjor till Uf och priser.
sedan tänkte jag åka till märtisen och rida henne lite sen ska hon få bada så hon blir fin inför helgen =)

sen så till er häst människor som läser min Maris hästar har inte varit de minsa ofräscha den här vintern de har fått vila som de flesta hästar har gjort i vinter. Sen så har martina inte varit ofräsch heller hon har varit igång sedan september, det är bara det att jag rider henne mer från grunden nu är att göra massa rörelser.. Min och maries teori är att man inte behöver rida hästarna lika hårt året om och vi har valt som de flesta andra att låta dem ta det lugnt under jul och nyår !!
är det något ni tycker är fel med det får ni jätte gärna säga de till oss så vo också kan fundera över vad som är bättre för pållarna..! TACK!!

Kommentarer
Postat av: Marie

Hejsan!! Helt rätt skrivet!!! KANON!! Kram Marie

2009-01-22 @ 13:25:06
Postat av: sara

Heeej!

vem är det som håller på att snacka skit nudå? :(

Samma vanliga som jag tror?

Vila på vintern är både skönt för ryttaren och hästen.

Sen kan alla andra sköta sina egna liv :)

Jag är på din och Maries sida !

"Inför helgen med Märtis"? Vad ska ske??

kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback