sjukt rolig lördag..

så dålig på att uppdatera men men..
i lördags hade vi mysig kväll hemma hos issa :D jag och johanna stod för maten och issa för underhållningen. Sedan så stod vi väll alla fyra lotta jag issa och johanna ´för att det blev en otroligt lyckad kväll :D
Bäst på hela kvällen var nog när issa gav sin cider till johanna och sa.. ;
- ta den du så att jag inte spiller ut den om jag skulle ramla..
och vad händer?! jo johanna drar på fet vurpen och spiller ut halva cidern :p

nej men brudar de där måste vi göra om !!

sen så har jag ju lov nu också.. dagarna går så sjukt fort fattar inte vad att tid tar vägen :o

men nu ska jag åka och ge hästarna lunch sen ska jag på lunch date med johanna :D

CYA!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback