träning och häst visning..

Ligger i sängen nu och ska strax kliva upp och åka till stallet..

Har inte skrivit på ett tag så jag uppdaterar väll lite nu..

Fredags åkte Marie Mats Christian och jag ner på Daltns och käkade fick värdens största tallrik med en hamburgare och strips sjukt god sund bara att jag knappt orkade äta upp hälften :p
Lördag var det dags för träning och häst visning Märta var jätte fin och nu får vi bara vänta på ett svar om hon dög eller inte :p
kvällen spenderades mestadels hemma hos christian men också hos en kompis till honom..
nu ska jag springa iväg och käka frulle sen bär det av till stallet..

LÄS MER OM DEN NYA TRÄNARN PÅ
http://isabelleserrander.zoomin.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback