1 april 2010

Så var ännu en arbets vecka över och en lång helg att se fram emot. Trots 1 april har jag bara lyckats blivit lurad en gång idag.
Missade inlägget igår då det blev ett sent pass för Q i ridhuset eftersom vi fått nya lysrör.
Tömkörde Q igår han gick bra och verkar inte alls vara störd över olyckan han råkade ut för i tisdags. Idag har han gått ett pass för Ludde. Tränade lite delar till programet vi ska tävla på måndag. Gjorde även några byten. De till vänster har vi lättast med men även de till höger är på väg att komma på rätt knapp.

Imorgon blir det en morgon med mycket på schemat. Jag är ledig men ska innan kl 12. Göra Lasse fin inför flytt, rida Quattro och hinna med att tvätta mina tävlings kläder fast de har jag ju hela helgen på mig igentligen.

Efter middagen kommer att spenderas på Patrik Kittel clinic i enköping om jag inte minns fel plats.
Har idag också putsat upp mitt kandar, tänkte att Q skulle få börja vänja in sig med det till veckan.

Q´s första dag i Hovstallet för ca 1år sen :)

Kram Issa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback