25 april 2010 - Gångna veckan

Min uppdatering har inte varit så bra på sista tiden. Har varit sjuk och inte riktigt haft tid för bloggen.

Veckan som har gått har varit lite upp och ner. Quattro gick jätte bra dagen efter Hanschen träningen och sedan dess har jag inte fått till den där riktiga känslan men han har gått okej.
I onsdags bestämde jag och Ludde att vi ska lägga upp ett schema för varje dag med övningar och dagar vi ska träna balans, sits och programdelar bland annat. Lägger upp schemat när vi fått till det.
Bytena har vi fått till riktigt bra från vänster till höger och det andra är inte långt borta nu.

Kommentera mycket om ni vill att bloggen ska finnas kvar.


Kommentarer
Postat av: Linnea

svar: tack:D trevligt att du också har en blogg :) hoppas allt går bra för dig också:)

Postat av: Sofia

Jaa fortsätt skriv, älskar din blogg men uppdatera MERA!! :D

2010-04-26 @ 19:10:56
Postat av: Marie

Tjoho klart du ska ha kvar bloggen :) kramiz

2010-04-27 @ 13:14:36
Postat av: Yvonne P

Hej Issa! Jag är här o kollar hur det går för er därnere ofta, så sluta inte med bloggen!



Yvonne

2010-04-27 @ 16:56:25
Postat av: Sissel

Sluta med bloggen!

2010-04-28 @ 17:23:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback