3 april 2010 - En händelse rik dag

Idag red vi ut jag Q, Sissel och Donna. Q var en liten tönt som ville gå efter annars fick de va. Travade lite grann och fick verkligen ta mig i kragen för att inte bli rädd för Q när han exploderar.
Känner mig riktigt laddad nu inför måndag och hoppas att även Q kommer att tycka det är roligt.

Dagen i övrigt har tillbringats i Vällingby centrum med lite shopping och avslutades med bio, Änglavakt. Lämnar ingen komentar till filmen men säger att den han väntas med att se tills den kommer på film.
På vägen hem hamnade vi efter en bil som gjorde allt annat än körde rakt på vägen plus att den nästan körde mot rött. Sissel och jag ringde därför polisen och fick köra efter dem men tappade bort dem efter en stund.
Nu blir det sängen innan jag ska upp och jobba imorgon.

Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback