5 april 2010 - årets första tävlingsdag

Idag har vi då gjort vår första tävlingsstart för året. Lätt A:3 i Vällingby, Q skötte sig super trots den tidiga morgonen och snöfallet som någon beställt tills idag.
Fick inte riktigt fram honom dit jag ville idag men är nöjd med de vi pressenterade. Procenten landade på 62,58 vilket iaf är godkänt.
Årets tema för dressyr dommarna i Sverige verkar vara formen på hästarna. Ett litet tips till dig som ska ut i år.

Idag är det även tre år sedan jag träffade min underbara pojkvän Christian. <3

Imorgon blir det en lite små jobbig dag för min del eftersom Sissel ska med en av hästarna bort till lövsta.

Tyvärr så var jag lite klantig och glömde minnes kortet till kameran i datorn idag så det blev inga bilder men de kommer fler dag. :)
Kram Issa!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback