7 april 2010 - Bra dag!

Idag har jag haft en riktigt bra dag i Stockholm. Har varit med Sissels ena häst på Solvalla för besiktning så den är nu såld och flyttar imorgon om allt går som det ska. Därför sitter vi nu på centralen och väntar på Sissels mamma som ska sälja hästen.

Har blivit bjuden på både tårta och lunch av ett födelsedagsbarn idag med, det var
Ella som fyllde år.

Q och jag fick också hjälp av Ludde idag, han gick bra men jag kom så dåligt till ridning. Gjorde ett byte år varje håll idag med till höger gör han det på tredje hjälpen men rent och till vänster klockrent direkt. Han är så duktig. Det känns verkligen super att han börjar gå bättre nu.

Tänkte kolla in tävlingsterminen lite bättre så man kanske kan planera in lite starter.

Igår var det vilodag för Q, själv var jag med Ludde till Hogsta på eftermiddagen för att titta på hennes träning för Lussan. Väldigt nyttigt.
Kommer eventuellt att åka hem till Sundsvall i morgon om jag hittar någon billig resa bara.

Kram Issa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback