This is me!

För de nya läsarna i bloggen!
Jag heter Isabelle Serrander och är 19 år.
Jag kommer ursprungligen i från Sundsvall men är nu under ett år elev/praktikant på Sjövillans gård i Stockholm.
Här är jag för att utveckla mig och min häst. Till hjälp har jag Louise "Ludde" Crafoord-Hofmann.

Jag har ridit på "riktigt" sedan slutet på 2002 och sedan dess haft ett fler tal placeringar upp till st gerog, jag har ridit två junior sm och ett lag sm för seniorer.

Min häst Quattro Star F har jag haft i nästan precis ett år. Vi har tillsammans hunnit rida några lokala och regionala Lätt B och Lätt A men placeringar och kommer under detta år om allt går framåt sikta på någon Medelsvår klass till sen sommaren eller hösten.


Lite kort om mig och min häst. Har du några fågor är det bara att fråga på.

Kram Issa!

(tyvärr vill inte datorn vara sammarbets villig så det blir ingen bild idag.)

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Roligt att du kommer igång med blogg igen

2010-03-09 @ 20:43:23
Postat av: Marie

Tjoho:) Har du kommit igång med bloggen igen:). Vad roligt:)Kram

2010-03-09 @ 21:38:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback