Händelse rik vecka!

Min uppdatering går inte så bra men jag har bara dator på jobbet så bloggen får bara prioriteras under tiden inte jobbet kommer i klem.

Veckan som har gått har varit rätt händelse rik.
Det har varit Ia träning på Sundsvalls RK. Qu gick begge dagarna. Vi har ju jobbat själva endel med  att få till två ettor när vi börjar från vänster. Nu la vi krut på att då tvåerna lite rakare han hoppar iväg till höger när vi ska byta dit nu men de beror som jag tror mycket på att han blivit lite ivrig när han tror att han ska byta direkt.

Annars jobbade vi mycket med att få in bakdelen ber i piaffen. Eller ja piaff kanske är fel ord med spindelgång kanske passar Qu bättre.
Är jätte nöjd med tränings dagarna och längtar tills Ia kommer nästa gång de är ju redan 10-11 januari.

Jag har också från 1 januari fått anställning på VC Centrum i Sundsvall vilket känns jätte bra med tanke på tävlingssäsongen som drar igång till våren igen.


Kommentarer
Postat av: Marie

Grattis till anställningen!!!! :)

2012-01-03 @ 00:34:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback