Duktiga killar..

Igår blev det en ute ritt med Quattro, Nemo fick också följa med hans andra gång nu. Jätte duktig var de båda två. Vi travade och galopperade till och med.



Idag jobbade jag på Alnö och tänkte rida ut men när jag kom till stallet hade Eva-Marie hunnit åka hem så jag bestämde mig för att flytta Q´s vilo dag denna vecka till idag så kör vi på nu till vi ska träna i Edsbyn i helgen. Jag är så taggad inför helgen.

Imorgon ska Q få riktiga vinterskor så jag kan börja träna lite mer utomhus, ska bli riktigt skönt eftersom Eva-Marie har sett till att ridbanan blivit skottad med så man slipper rida i ridhuset.

Tror det blir en tur på den eller i skogen i morgon med kandaret med bridongen jag använder på vanliga tränset.


Kram Issa!!

Kommentarer
Postat av: E-M

Maria och jag red i paddocken igår...det var superbra underlag....:)))

2011-01-18 @ 21:17:05
Postat av: E-M

Jesus ! Vilken MASSIV uppdatering det var här ...hehe

2011-01-25 @ 22:42:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback