Slarvig uppdatering IGEN!!

12 januari - Dag 2 för Ia. Vi la på en achenrem på kandaret för att få Q att inte lägga ut tungan. Det fungerade riktigt bra men han la i handbromsen lite men bättre det så vi kan bryta den fula ovanan han har. Vi jobbade med galoppen hela passet med bytena och samlingen. Jag kännde mig riktigt nöjd.

13 januari -
Idag blev det en lugn skritt tur.

14 januari - Vila

15 januari - Idag tränade vi för Sonny lite tråkig ridning men otroligt nyttigt. Han ska ha mycket beröm Sonny att han orkar ta igenom så slarviga problem eller vad man ska kalla det. Fick rida på en 20 meters volt hela passet för att hitta rätt storlek varje varv och att få, magen ut mot yttertygeln och ställningen/böjningen mjukare runt innersidan. Fick också tänka mer slow i ridningen för att själv hinna med att ta igenom sidorna. Sonny tipsade om att byta till en tjockare bridong på kandaret, värt att testa.

16 januari - Camilla Toll på dagens schema, tog tränset idag Q var fin, hon hjälpte oss med slutorna efter väggen som jag har haft lite svårt med själv och de fungerade riktigt bra. Bytena var fina de med ska bara tänka höger till vänster bytet lite mindre för att han ska sträcka ut sig.

17 januari - Idag blir det en ute ritt innan jag ska till skolan.

Kram Issa!!

Kommentarer
Postat av: E-M

Strålande Sickan ...för uppdateringen :)

Imorrn ska Plex skos kl:13 cirka ...sen rider jag nog ut ...Ska du bli mä?

2011-01-17 @ 21:58:50
Postat av: E-M

Strålande Sickan ...för uppdateringen :)

Imorrn ska Plex skos kl:13 cirka ...sen rider jag nog ut ...Ska du bli mä?

2011-01-17 @ 21:59:39
Postat av: E-M

Strålande Sickan ...för uppdateringen :)

Imorrn ska Plex skos kl:13 cirka ...sen rider jag nog ut ...Ska du bli mä?

2011-01-17 @ 22:01:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback