Året som gått..

Vilket år Qu och jag har haft!
Ett helt fantastiskt år med massor av nya kunskaper och förbättrad ridning.

Jag har lagt ner mycket tid på grunden i ridningen. Min sits och att få Qu att verkligen jobba med kroppen och inte "Flächa runt" 
Vi har provat lite nya tränare och jag känner att jag har hittat ett "TEAM" som passar oss. Dock är det en pusselbit som saknas men den ska vi jobba på att hitta inför nästa säsong. 

Ja men en liten genomgång över tävlingsåret och resultaten 
24 starter med 18 placeringar
Seger i DM för seniorer Mittsvenska
brons på Norrlandsmästerskapen för seniorer.

Vi har debuterad både msv B och st georg. Det blev aldrig någon start i msv A men jag gillar inte riktigt den så den skippar vi gärna.
Under debuterna i st.georg kvalade vi in till nationellt.

Slut rankingen bland 8 åriga dressyr hästar belev Quattro 6:a med sina 24 starter och 227 poäng.

Detta år får man inte klaga på!
Ska skriva en grundligare utvärdering på allt som skett med hela häst livet jag lever men det får bli senare i veckan.

Quattro

Kommentarer
Postat av: Linnea

Svar;

Nej det har jag inte, men tack för tipset :D ska kolla upp den :)

Postat av: Patricia

Härligt år ni haft tillsammans! =)

och trevlig blogg att kika i, verkar som om vi har en gemensam tränare, Ia. =)



mvh// Patricia

2012-01-05 @ 12:02:26
URL: http://rallybabe.blogg.se/
Postat av: Charlotta Lundblad

Åh vad kul att det gått så bra för er!!! :D ni är verkligen jätte fin! saknar er! kram

2012-01-14 @ 01:48:53
URL: http://audinadenfina.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback