Svikande blogg med mycket jobb..

Nu har bloggen hamnat i kläm igen, har så fruktansvärt mycket på jobbet nu.

Tanken var att vi skulle träna för Mattias Jansson i söndags och måndags men efter träningarna förra veckan var Q inge fräsh på vänster fram. Så vi ställde in träningen. Nu är han okej igen som det ser ut men jag ska vara försiktig med honom och skritta till i morgon torsdag så ska jag jogga honom på ridstadion fredag är tanken för att se om han verkligen är okej. Det jag misstänker hände var att Qu trampade av sig en sko för ca 2 veckor sedan och säkert sträckt sig eller nått och att han kanske blev lite överansträngd på träningen.

Ivart fall har vi bara skrittat nästan varje dag nu sedan i torsdags med Elvira och Toddan som sällskap. Ladie tog jag med till ridhuset i söndags och red lite, travade på egen hand för första gången. Använde ett kort spö för att få jämnare bjudning.

Nu ska jag jobba vidare kanske kommer fler inlägg under dagen.

Mattias och Ladies pappa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback