Mörkrädd!

Eftersom jag är så sjuk mörkrädd och vi har så mycket älg hemma har jag svårt att rida ut själv på vardagarna. Jag är numera inte hemma när det är ljust på dagarna så det blir ju mörker som gäller om man ska ut. Därför måste jag alltid ha sällskap om jag ska ut en lite längre sväng än bara till ridhuset.
 
Igår fick jag med mig Elvira men då blev det bara Quattro som fick gå ut jag prioriterar honom lite mer med motion eftersom jag tycker att Ladie inte behöver gå mer än tre dagar i veckan. Hon har dessutom en liten ponni att herja med i hagen.
 
Men iaf hur skönt skulle det inte vara om man hade en skrittmakin hemma så hästarna kunde få skritta i den medans jag mockade och donade? Min mörkrädsla skulle inte behöva utmanas och hästarna skulle få röra på sig mer ordentligt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback