Startade helgen men hoppträning...

Startade helgen men hoppträning på Qu i fredags kväll för Maggan Bäckström. Qu var jätte duktig och jag blev bättre och bättre ju mer jag kunde slappna av och lita på honom.
Sist vi hoppade var över ett år sedan för Marianne Heed så vi var lite ringrostig båda två.
Fick mycket beröm av Maggan för Qu. Nu har vi anmält oss som reserver till henne för att han ska få göra lite annat och göra av med energi på annat än mig.
Vi hoppade en liten bana på kanske 60 cm men de räckte gott och väl för oss.
 
I lördags och söndags hade Timrå KM vilket gjorde att jag och Qu testade sadeln ute. Vilken sadel jag har köpt!!
I kväll ska vi testa den i ridhuset för lösgöring inför två dagars Ia träning där även Ladie ska få gå med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback