Brist på ideer..

Jag skulle behöva en blogg kompis om bloggen ska fortsätta.. Att blogga själv är inget jag verkar klara av.
 
Men i vilket fall, dagarma som varit efter jag skrev sist har varit full smäckad.
 
Dag två på Ia träningen gick jätte bra, vi arbetade med galoppen och jobbade med saxen som är i både int 1 och int1B. Snacka om att ju högre upp du kommer i nivå på dressyren ju mer teknisk blir ridningen det gäller att vara skicklig!
 
Torsdagen alltså dagen efter åkte jag, Josefin, Marita, Diezel och Quattro till Edsbyn för piaff träning med Ubbe. Jätte bra för Quattro och vi ska ner igen den 21a.
 
Fredagen var det hoppning som vanligt för Maggan Bäckström. Jag och Qu hoppade en bana på 1METER fattar ni hur bra min häst är? Synd dock att jag är så feg men vi gjorde det.. :)
 
Lördag fick han vila, söndag skrittade vi ut, måndag red Emilia ut på honom och på tisdagen rullade vi i galopp på utebanan på ridstadion..
 
Onsdag skulle Emilia ha ridit honom men hann inte så han fick vila när jag hade planerat in 60 min spinning. Torsdag fick han strosa i skogen igen min plan var att rida honom i ridhuset men jag hade för trängt att det är upptaget där på torsdagar så vi tog därför en kort sväng ute i stället.
 
Idag har Emilia lovat att rida honom iaf för jag ska på avsutten träff med hoppgänget. Vi ska prata mål och ambitioner SKIT bra !!
 
Nått mer?? Nej de tar vi i ett annat inlägg..
 

Kommentarer
Postat av: J.L

Jag skulle kanske kunna blogga med dig, egentligen! Lättare om man är två ju :) Bara jag får blogga om annat än hästar också, om jag mot förmodan skulle vilja det! :D

Svar: GÄRNA!!
Isabelle

2013-02-16 @ 18:39:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback