Jisses va hände igår?

Tävlingen i går blev allt annat än lyckad. Först på framridningen var både jag och Qu lite ofokuserade, dels för att den är så trång. Men de vet ja ju sen förut. men jag tyckte vi fick till det bra innan vi slulle in han kändes jätte fin iaf. Sen inne på banan går traven bra fick tyvärr två taktmissar första två bedömnings punkterna. Skritten var okej sen kom galoppen och Qu fick hjärnsläpp. Där sätter jag punkt och istället fokuserar på dagens start. Rider inte förrän i eftermiddag.



Kommentarer
Postat av: Lizette Padellaro

ja, jag säger det samma! :) Men min häst var rädd för de blå skynket på domarbordet och blev allmänt spänd! Det är bara att bryta ihop och komma igen. Det gör vi idag! :) Lycka till!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback