Födelsedag med Jan Brink..

Nu har snart en hel vecka gått sedan Jan Brink besökte Sundsvall för tränar fortbildning och clinic.
 
Jag fick med mig många tips och lite uppfräshning av saker man lätt slarvar med.
 
Filmklippen vad vi jobbade med har ni redan sett.. så jag går inte in mer på det.
 
Tisdag och onsdag den här veckan har Ia varit här och hjälpt mig med både Quattro och Ladie.
Quattro har fått spänna bågen lite extra i galoppen och de är väll där vi ska lägga lite krut nu i vinter för att få bättre kvalité i den..
Ladie har också hon fått spänna upp bågen lite med lite längre förvänd galopp sträckor och lite mer krav i skolorna i traven.
 
I morgon bitti åker jag och Quattro ner till Sigrid Bergåkra för ett litet träningsläger med Ia. Vi kommer fortsätta på veckans träning och fortsätta jobba med att hitta kordinationen i piaffen.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback