Mycket tid som rinner iväg.

Tiden går så snabbt.. Jag tänker flera gånger om dagen på inlägg som jag vill skriva om men tiden rinner som bara iväg..
 
Just nu är de full rullians på klubben jag tävlar för vilket har gjort att det just nu är mycket energi som går åt till det. Den punkten kan jag uppdatera er på mer när vi vet mer..
 
Annars rullar de på Ladie jobbas mellan 4 och 5 dagar i veckan nu mera. Jag får hjälp av Jossan en vän som rider ut på henne samt följer med till ridhuset för avlastning så jag kan sitta upp direkt utan att rida hem och byta häst.
Quattro ligger bara på plus! Han har gjort stormsteg i utvecklingen och just nu kämpar vi på med att kunna samla oss efter lite upptaggnings moment som tex byten för att sedan jobba med dem igen..
 
Aktiviteter framöver är också inplanerade så håll utkik så kommer snart mer uppgradering där också..
 
På hemma plan är de full renovering på gång, huset vi bor i är som i tre plan med källare, markplan och övervåning. Det är nu markplanet som ska få sig en makeover.
 
 
Kaminen är ny samt kaklingen, nu har vi börjat riva den gröna tapeten och ska sätta nya väggar innan nya tapeter ska sättas upp..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback