070425 // 534

är på skolan nu gör restuppgifter eller a ska göra orkar inte med de är bara tre uppgifter jag inte gjort men skit samma man kan juh inte behöva göa allt hoppas ja ..
va på tjejkväll på motor centrum i går med johanna å syster prov satt lite bilar å tutade eller a johanna prov tutade bilarna ;p
sen åkte vi på donken å köpta lite mat såg min sötnos då också men han hejade inte :( men som tur va fick ja juh hämta honom å ta hem han också :D tihi
så har vi skaffat reggar bil å han tror att han är frän nu syrrans bil när han låter så ;p hehe åkte lite bil innan vi lämnade johanna å plockade upp alex sen åkte vi hem å spelade uno tur att jag inte va med på rktigt för jag hade förlorat på en spelomgång ;) ikväll har jag inga planer men i morron ska man upp till härnösand på crosing men vet inte än med vem man ska åka men de löser sig :D hoppas att johanna följer med mig i morron :D
ska köpa nya skor på lunchen :) jiipppii ;)

älskar min Christian -v-image4

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback