071005


nu har de gått 6 månader sen jag träffade Christian första gången så jäkla glad för att jag satt i bilen den där kvällen å för att du hörde av dig sen också :D vill att du ska förstå att de finns ingen annan´ihela värden som kommer kunna ta din plats och att  jag vill att de alltid ska vara du och jag -v-
image11


I kväll ska jag bara vara hemma å mysa med min christian tror ja vi ska väll börja röja ut hemma så vi kan fixa golvet snart kanske de också händer i helgen :) man vet aldrig ;p
Nu sitter jag iaf på skolan och väntar på att jossans pappa ska komma å hämta mig eller om de blir min pappa de vet man aldrig han är juh rätt seg!! :@
Har varit på så bra humör nu sen i onsdag ska bli så skönt 1 november eller hur jossan ? :D
nej nu s´ka ja leta reda på en låt text som ska skickas till malin min lärare.




Älskar Christian Silwer -v-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback