071021

har skaffa trådlöst på bärbara nu sååå skönt :D sen har christian åkt till horernas land tallin och kommer hem nån gång till veckan saknar honom så jäkla mycket vet inte hur ja ska klara av när han åker till skövde då ska han juh v borta ett år :o =/

i fredas va vi hos danne ¨på party åkte hem tidigt för att jag ville sova med christian innan han for så bror min ;) å christian kom å hämta mig :D de va rätt trevligt även om de blev lite drygt när johanna åkte i väg nån stans men men de va roligt ändå.. :) så nu tycker ja att nån borde ordna fest när jag fyller :D tihi 10 november är de :D

ska till stallet snart å fixa sen är de möte 5 med ny stalle längtar tills vi flyttar nu 1a :D

nej hej då ;p
                        image12

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback