19/2 2008

trivs riktigt bra här nere visst saknar jag allt hemma men det är enormt roligt här nere inte alls mycket att göra och en super skön tjej jag bor och jobbar med..
märta har inte riktigt fått köra igång en jag har joggat henne lite rejält för att få till hennes jäkla stela ganacher.. men i morgon kommer birgitta och märta ska få jobba ordentligt :p

på söndag ska vi till södertelje och kika på tävlingar gran prix och lite så :)
tycker att en sak är lite jobbigt och det är att jag inte kommer att träffa christian på flera veckor men jag ska försöka hålla ut :)

Igår vart jag bjuden på middag hos wachmisters väldigt fin :p hade lite svårt med att äta när man måste sitta fint och ha sarvett i knät mm ;)

nu ska jag krypa ner i sängen sovgott :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback