7/2 2008

Jobbat i dag ensam hela dagen dåligt med kunder mensverk å en hälsena som jag tror holler ¨på att gå av !!

Jobbade hela dan ensam i dag inte så jobbigt när det är lite folk men när man har mensverk å spyr är de inte de roligaste ska kasta allt som kallas ppiller !!!! sen jag börja med de där håller ja fasen på å dö varje gång ja ska ha mensen !!

 men skit i de i morgon kommer MIIIN älskling hem :D saknar honom så jäkla mycket!! ska även överraska honom lite.. ska gå till issa efter jobbet å fixa hårte så får vi se va christian säger jag vill att han ska grina när han ser mig på tåg stationen :p heheh

Vet inte riktigt va de är med mig nu ja känner mig värsta busig men jag får juh inte herja nått nu kanske därför :p

Christian Silwer du betyder allt för mig!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback