begravning...

sitter nu hos mina kusiner med madde och har precis käkat frulle.. har sovit sådär halv taskit i husvagnen men nu är jag utvilad iaf.. tre börjar begravningen och jag börjar känna nu att det är verklighet han finns verkligen inte.. =( Begravningen kommer säkert bli riktigt häftig och lång.. ska försöka berätta om den ikväll om jag klara av det men de ska jag nog iaf klara om ett par dagar..

jag och madde åkte juh ner i går vilket känns riktigt skönt idag hade inmte fixart att sitta i en bil halva dan och sedan en tuff begravning.. är väldigt tacksam att jag fick åka med dig madde =)

hade vilja haft med mig min älskling ner men de är kanske inte så lägligt när han inte vet vem de är men jag hade vilja haft de stödet från honom men han får istället vänta på mig hemma och ta i mot mig i morgon när jag kommer hem.. men nu ska jag börja göra mig klar så de inte blir så trångt sen när annica och stefan kommer hem..

cya!

Kommentarer
Postat av: annamadelene

slapp ju jag åka ensam ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback