resultatet på en riktigt kass helg....

Det känns som att en gång per år går det fruktansvärt dåligt i ens liv man blir helt sönder knäckt av allt.. en sån period har jag precis fått varit med om nu i helgen..
Har juh om nån missat de varit i umeå och tävlat ihelgen är super nöjd med hästarna men ahr fått ett så himla dåligt bemötande från umeå ryttarförening...
jag har värkligen älskat deras tävlingar och tycker fortfarande att de är suveräna tävlingar men efter de som hänt i helgen vet jag faktiskt inte om jag har så stor lust att komma tillbaka..
mamma fick en ursäkt men det är väll ändå jag som ryttare som blivit drabbad och idag har jag ju verkligen inte fått visa vad jag kan prestera.. de är hur svårt som hälst att prestera när man är ledsen.. hade de skötts allt de här på ett proffsit sätt så har iaf inte min helg blivit så förstörd som den blev....
tack för de...

nu ska jag sova och försöka smälta de här och jag hoppas verkligen att jag inte kommer behöva gå igenom en sånhär tävlings helg igen de vill nog ingen...

Men jag måste lägga till ett stort GRATTIS till alla andra sundsvalls ryttare som iaf inte la skam över sundsvalls klubbarna!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback