sista blondin dagen..

Nu har jag sett mitt hår blont för sista gången.. :p efter lite puzzel med håret blev jag faktiskt riktigt nöjd med s´lut resultatet =) (bild kommer säkerligen) 
har varit och klippt masse och aramis idag efter skolan dom blev riktigt fina =) aramis blev till och med issa märkt :p tihi ´

börjar om från början.. började dagen med att pallra mig ut till bilen och stallet kvart över 6 fixade klart allt och var nere i stan till kvart över 7 nått.. satt på mammas jobb tills lotta böjade närma sig vattenfall då gick jag och mötte henne så promenixade vi till skolan :p jag åkte upp till frisörerna och amanda började färga mitt hår =) första omgången blev det verkligen knall rött i översta håret men vi la i en mörkare färg och de blev bättre.. men på lunchen hittade johanna och lotta lite blonda fläckar så jag kilade upp till amanda igen efter att jag skrivit provet i småföretagande.. vi la i nå mörkare i hela håret å jag är verkligen super nöjd med de jag har nu =) tack så jätte mycket amanda =)
efter allthårfixande kom min älskling och hämtade mig så åkte vi och käkade lite snabbt på max sen åkte vi och klippte masse eftersom vetrinären va där och gav honom lugnande.. efter lite mer än en timme va han fin och de var aramis tur.. vi klippte halva honom så kom mats medfika så andra halvan fick vänta lite .. vi körde älskling till tåget och sedan var det bara att fortsätta klippa aramis han är så sjukt snäll han bara stod som ett ljus hela tiden till och med när jag klippte hans öron .. och så har jag gjort en liten överraskning med.. tihi..
nu sitter jag bara hemma men jag har också lekt med goliat när han busade med sin balong ....

Imorgon  blir det mittuniversitetet på mogonen eller hela förmiddan sen blir de skolan halv dag och där efter två träningspass =)

tjing

Kommentarer
Postat av: Sara

2 nya brunetter i stallet, Bella också ;-)Spännande att se ert hår !!!!

2008-10-21 @ 12:32:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback