Nytt bett..

Hittade ett bett på loftet hemma som jag provade på Qu jag brukar vara ganska feg på ändring av utrustning på honom eftersom han kan vara rätt känslig men nu tänkte jag att jag iaf ville prova på tränset vilken skillnad det skulle bli.

Effekten blev rätt bra (tror jag). Det som händer med honom är att han drar upp tungan när han jobbar och då är det lätt att den åker över bettet. Men med detta kunde han inte få den över och han blev ordentligt irriterad. Efter att ha tagit lite extra hjälp av en graman lyckades jag faktiskt få honom riktigt fin på tränset. Jag har honom fin annars med men just att få honom att lite lägga tungan över gör känslan ännu finare..
Jag kommer fortsätta jobba med det idag även fast de kanske är dumt inför tävlingen i helgen men någon gång måste jag ju hitta en lösning..

Åsåklart vet jag ju att jag inte får tävla med de här bettet men att sätta det på kandaret är ju inte heller ett alternativ :)
 


Kommentarer
Postat av: Emmy -Riders of Sweden

vill du bli helgens blogg ? in och anmäl dig :)

http://rofs.blogg.se/2012/july/vill-du-bli-helgens-blogg.html

2012-07-27 @ 17:53:15
URL: http://rofs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback