Nu är vi på väg tillbaka på riktigt.

Började trava och galoppera på Quattro igår och de märks verkligen att han behövde lite vila!
Oj vad han känns eftergiven och lösgjord både i psyket och fysiskt. Verkligen jätte skoj.
 
Red tillsammans med Jeanette och Anna idag och kunde inte låta bli att prova några byten efter att ha kollat på Anna när hon tränade på dem. Faktiskt så tycker jag att bytena känns mer jämna nu än tidigare.
 
Ladie skulle få jobba idag hon också men precis när jag packat in i bilen och skulle åka bort till henne som går på bete i grannbyn kom regnet och jag bestämde så att hon inte dör av att vila en dag till. Men i morgon ska jag och Madde rida Tecuila och Ladie tillsammans på förmiddagen.
Quattro ska få gå på banan i morgon kväll också med Jeanette och Anna. Sen på torsdag ska Quattro nog få skritta ut med Elvira och Ladie ska få gå ut i skogen med sina betes kompisar på kvällskvisten med mig som pilot.
Fredag blir ett litet jogging pass på Quattro tror att jag ska dra på honom kandaret då.
I helgen sen kommer Marc och håller träning igen på Älva gård har inte bestämt mig än om Quattro eller Ladie ska få springa men de lutar åt Quattro och lättare pass.
Hihi liten Quattro på sin första tävling i Gnarp 2009.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback